2012. március 13., kedd

"Egy váratlan igazságtalan sorscsapás a büntetésnél is rémisztőbb, akármilyen szigorú. A félelem, hogy bármi megtörténhet ok nélkül."

Régen írtam ide, de most annyi minden terel arrafelé, hogy újra az agykontroll irányába forduljak és tényleg, igazán belevessem magam megint ebbe a különös életérzésbe.
Egy netes ismerősöm kutyája beteg lett, gyakorlatlag a derült égből villámcsapásként. Sokak elsősorban az emberek esetében veszik elő a technikát, de nekem valahogy jobban bejönnek az állatokkal kapcsolatos próbálkozásaim. Lementem a szintemre és próbáltam elképzelni az általam csak képről ismert állatot. Folyamatosan arra jutottam, hogy a kutyusnak daganata van, hasűrben, a bélrendszerrel összefüggő daganata. Ezt jeleztem is a gazdinak, nem akartam megijeszteni, de mindenképpen hasznosnak és fontosnak tartottam, hogy elmondjam neki. Az élet úgy hozta, hogy nagy rá az esély, hogy daganata van a kutyának...Sok-sok erőt kívánok a gazdinak és hogy ne adja fel a küzdelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése