2011. február 7., hétfő

"A dolgokat nem azért nem merjük megcsinálni, mert nehezek, hanem azért nehezek, mert nem merjük megcsinálni őket."

Nem sokkal később tanultunk egy olyan technikát, amivel el tudom mulasztani a vérzést, illetve ha pld. megégetem magam, el tudom kerülni a felhólyagosodást a bőrömön. Hiszek a gondolat erejében, de azért voltak kételyeim a dologgal kapcsolatban. Mivel nem akartam semmiképpen sem megvágni magam, valahogy mindig arra gondoltam, jó lenne kicsit megégetni magam a sütővel, ami már párszor teljesen akaratlanul és szándéktalanul előfordult. Most az istennek sem akart előfordulni, vizsont annyiszor gondoltam rá, hogy természetesen egy idő után bevonzottam a lehetőséget. Felismertem azonnal: itt az alkalom. A megfelelő technikával megfogtam az égett felületet, közöltem, hogy "Nem fáj, elmúlt, nem fáj, elmúlt." és láss csodát: az égés nem fájt sem akkor, sem később, sőt egy kis hólyag, annyi sem lett a kezemen. Ezt a technikát már bevettetem párszor azóta a macskák okozta karmolásos vérzések ellálítása kapcsán is, nem sikertelenül:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése