2011. február 7., hétfő

"A szükséges változásokat megtenni saját érdekem."

Aztán megtanultuk a pohárvíz-technikát. Ez a technika nem áll semmi másból, mint (leegyszerűsítve): lefekvés előtt leülünk csukott szemmel és megiszunk egy fél pohár vizet, aminek a másik felét másnap reggel isszuk meg hasonló technikával. Ivás közben megfogalmazzuk azt a kérdésünket, amire választ várunk és választ is kapunk majd. Este, tanfolyam után, gondoltam, kipróbálom a dolgot, meglátjuk, működik-e. Már régóta kerestem egy dokumentumot és sehol sem találtam, viszont mindenképpen be akartam tenni a másik blogomba és nagyon szerettem volna megtalálni. Pohárvíz-technikával megfogalmaztam a kérdésemet: hol lehet a dokumentum? Másnap meglett az anyag. Bekattant az egyik pillanatról a másikra, hogy hol van: utánajártam és meg is találtam minden különösebb gond nélkül. Aki nem hiszi, járjon utána!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése